Monday

vremea la Galati!

Ma numesc Red si va prezint vremea in urmatoarele zile(desi nu exista masura de timp aici) in zona portului Galati. Ne aflam intr-un satuc numit romanesc( a se citi cum se scrie) Galatium care prezinta acelasi tip de structura sociala ca orice alt grup de oameni. Daca acest Can Can s-ar prelungi in zona noastra ar fi aceleasi barfe: cine si-a trantit silicoane noi, botox, noi croaziere pe banii "burtilor vesele", pesti, curve, mafioti, mondenitati de 2 lei presarate cu putine picanterii expirate. Atunci ca si acum, beti Biborteni! ( asa obisnuia dirigintele meu drag sa spuna)! In orice grup social ca si regn animal, ai acelasi rege leu, mascul alfa care conduce totul si isi formeaza o turma de "sageti", denumiti generic, care fac treaba murdara, in timp ce ei stau cu dansa la soare inconjurati de femele asteptand roadele. De ce ne futem creierii aiurea incercand sa intelegem lucruri care se intampla de cand lumea si pamantul nu stiu. Dar ratiunea asta, bat-o vina, se complica. Imi place sa colind si sa observ, ca deh, observatia ofera cea mai buna comedie aci, in zilele noastre. Observ aceleasi circuri, comedii care nu au nici o legatura cu al nostru Caragiale si rad. Comedia pe care o observ e cu mult peste ce se intampla la teve pentru ca deh, e sub nasul meu. Observ ca de marile sarbatori orasul de bugetari se aduna sub stema Dunarii. Puhoaie de oameni umplu faleza si se plang de organizare proasta cand noi am avut cel mai jbichir( cum obisnuieste un prieten sa spuna) foc de artificii facut vreodata pe Dunarea romaneasca( vorbeste sensibilitatea mea in fata muzicii vazand un joc superb facut in concordanta cu playlistul). Si-mi vin acum in minte cuvintele lui Caragiale "asta e cusurul lui- e un magar!". Nimic nu ne convine dom'le! Rea e vremea bat-o vantul1

No comments: