Wednesday

Chemare.

O să caut până o să te găsesc în tine. Eşti incomplet acum. Te găsesc disparat în alţii. Dar am să te găsesc pe tine în TINE. Nu o să mă mai gândesc la tine. Îţi şoptesc doar această chemare. Auzi inima cum te strigă?Sufocată de atât de mult dor? O să te găsesc. TU răspunde chemării şi o să-mi dau seama că te-am găsit. Până atunci las şoapta să te caute.
Vama- cântec de găsit.

Alerg nebun
Şi-mi scoate inima fum şi cânt
Un cântec fără vreun rost adânc
Te caut pe toate străzile
Din viaţa asta.

Tu poate oi fi
Ascunsă dupa vreun zor de zi
O lume-ntreagă stă între noi
Dar am un cântec şi-am să cânt
Pân’ ai s-auzi.

Am să-i conving
Pe toţi nebunii din viaţa mea
Să cânte până când sunetul
Va sparge şi uşa ta şi-ai
Să-nţelegi că nu eşti singură

Eu cânt şi nu mă opresc
Să ştii
Sunt doar jumate’ de om
Alerg
Să mă topesc în tine şi să mă-ntregesc…

Alerg nebun
Îmi scoate inima fum şi cânt
Un cântec fără vreun rost adânc
Te caut pe toate străzile din viaţa asta

No comments: