Tuesday

Femei, e plină lumea de nebune!

Azi mă bucur.Astăzi am să gust din feminitatea mea, feminitate pe care o descopăr pe zi ce trece şi mă face să mă simt delicată, unică, frumoasă, gingaşă, mereu cu un zâmbet ascuns în colţul gurii. Mă simt femeie, şi ăsta da, este un sentiment incomparabil. Pentru că delicateţea care se ascunde în fiecare dintre noi damele nu o să poată nimeni să o calce. Pentru că eu asta văd în voi. Merg pe stradă şi observ gesturi, zâmbete, porturi, vorbe care ne fac să fim femei. Pentru că feminitatea este încărcată de o naturaleţe debordantă uneori negată, inhibată alteori expusă prea mult dar întotdeauna este acolo, şi iese la iveală de vrei ori nu. Pentru că este un lucru natural ca şi respiratul.

3 comments:

broscutza zambareatza said...

Imi place cum scrii:D si cum vezi lucrurile din perspectiva:d

broscutza zambareatza said...

mi-ar palcea sa postezi mai des,caci scrii bine;)

Red said...

Imi pare rau, nu am timpul necesar acum, promit ca revin, am multe idei.